Raseriet inneholder et håp
Mange er forbanna på Arbeiderpartiet som svikter løftene med å gjøre forskjellene mellom folk mindre. Nå går partiet inn for en skattepolitikk som skal gjøre de rike rikere og betales av usosiale avgifter for folk flest. Er skam noe som ikke finnes lenger?
Du har dessverre ikke tilgang til artikkelen
Logg inn i appen eller kontakt kundeservice.
