Du kan bla til neste sideBla med piltastene
DebattSkattekommisjonen

Raseriet inneholder et håp

Mange er forbanna på Arbeiderpartiet som svikter løftene med å gjøre forskjellene mellom folk mindre. Nå går partiet inn for en skattepolitikk som skal gjøre de rike rikere og betales av usosiale avgifter for folk flest. Er skam noe som ikke finnes lenger?

Du har dessverre ikke tilgang til artikkelen

Logg inn i appen eller kontakt kundeservice.