Tidens tegn

PÅ HJUL ETTER FRIDOM

PRIVATBILISME: Våre bilavhengige liv er ei lenge varsla katastrofe.

DEN GONG DÅ: I starten var bilen eit luksusgode for dei superrike. Her malar produsenten av Ford eit heller idyllisk bilde, på ein reklameplakat frå starten av 1900-talet. ILLUSTRASJON: DAVID POLLACK, 8CORBIS/GETTY IMAGES David PollackDEN GONG DÅ: I starten var bilen eit luksusgode for dei superrike. Her malar produsenten av Ford eit heller idyllisk bilde, på ein reklameplakat frå starten av 1900-talet. ILLUSTRASJON: DAVID POLLACK, 8CORBIS/GETTY IMAGES David Pollack

For hybeljenter på vidaregåande på Voss gjaldt berre ein regel: Du kunne ikkje bli saman med ein gut som ikkje hadde lappen. Det var heilt meiningslaust. Bilen var inngangsporten til alt som smakte fridom. Den lova skyss til skulen når det regna, turar ned på Essoen for å kjøpa smågodt, sjansen til å bli køyrt vekk frå den vesle, mugne hybelen og inn i eit ope landskap.

Du har dessverre ikke tilgang til artikkelen

Logg inn i appen eller kontakt kundeservice.

Mer fra Klassekampen

Innvandring

AUF-leder Nimrah Ramzan går hardt ut mot moder­par­tiets nye innvand­rings­linje.

Israel og palestina

Land som var åpne for å bidra til Trumps sta­bi­li­se­rings­styrke i Gaza, nøler nå. – Kan ikke delta i en operasjon for å framtvinge fred, sier en aser­bajd­sjansk diplomat til The Times of Israel.

Kronikk

At India holder kontakten med Russland, betyr ikke at landet snur ryggen til Europa.